Merve266 kızım bu ay tam 2,5 olacak. Şunu fark ettim ben. Sevgiyle yaklaştığımda hep ama hep çok hırçınlaşamıyor. Ama o gün negatif uyandıysam ve çocuk benden o elektriği aldıysa her şeyi inada bindiriyor ve o da geriliyor. Bir psikolog diyordu ya sakinseniz sakinliğinizi alır cocuk vs diye. Tabi bunları diyorum ama 2 gün evel aynı postu bende açtım. Bizde bi gün ii bi gün kötü şeklinde gidiyoruz ama şu 10 gündür anamızı ağlatıyor inattan. Allah yardımcımız olsun 13 aylık da bir oğlum var :)