kursatmommy sabah en geç 9 da uyanıyor, 9:30, 10 gibi kahvaltı yapıyoruz, kahvaltı yaparken ben oyalamak için önüne sevdiği kitapları açıyorum. Bazısı sesli bazısı hareketli kitaplar. Hayvanları gösterip seslerini vs çıkarıyoruz gibi. 11 gibi parka çıkıyoruz. Hava eğer sıcaksa 1 saatten fazla kalıyoruz. Topumuz var genelde onu da alıyoruz, sahada oynuyoruz. Sallanıyor, kaydıraktan kayıyoruz. Genelde 12.30-1 gibi uykuya geçiyor. Uyandıktan sonra evdeki oyuncakları ile oynuyoruz. Yapboz yapıyoruz, boyama kitapları var boyama yapıyoruz, topları var oturup birbirimize atıyoruz. Saat olarak çok geç olmamışsa ve soğuk değilse yine dışarı çıkıyoruz. Genelde market geziyoruz, ilgi çeken oyuncak varsa ve gerçekten oynayacaksa alıyorum(sürekli değil arada) eve gelip onunla oynamaya başlıyoruz. Eğer bir şey almamışsak ta elde hangisi varsa onunla oynuyoruz. Gitarı var onunla müzik yapıyoruz, piyanosu var onunla oğlum basıyor çalıyor ben dans ediyorum :) baya oyalıyor. Bu arada oğlum şuan 17 aylık. Aynı sizinki gibi aşırı bana düşkün, evin içinde anne anne gezer, afedersin tuvalete girsem kapıda ağlar. Geçici süreçler tadını çıkarmaya çalışıyorum 🥹