Yagmur0606 kızım o dönemde evin bütün duvarlarına resim çizmişti. Geç konuştuğu için uzun cümleler kuramıyordu, ama ifade edebiliyordu. Etkinlikler yapmaya bayılıyordu. Parklardan çıkmazdık, sayıları ve parayı öğretmiştim. Parayla alışveriş yapmayı öğrendi. Sağlıklı ve sağlıksız gıdaları net ayırt etmeyi öğrendi, sağlıksiz beslenmenin sonuçları öğrendi. İngilizce ve satranca başlamıştık. Evde küçük işler vermeye başladım, sofra servisinde tabak çatal bıçak getirmek gibi, kendi kıyafetlerini çamaşıra götürmek gibi. Tuvalete kendisi gitmeyi öğrendi. El yıkama, diş fırçalama gibi rutinleri hatırlatmadan yapıyordu.