angelmommy_ bu nohutlu grissiniler iyi oluyor benim blenderım olmadığı için düzgün yapamadım o haliyle bile bebeğim uzun süre yedi
Nohutu pişirip ben kabuklarını tek tek soymustum(işsizlik ama neyse)
Pancar haşlamıstım
Sarımsak koymustum başka bir şey varmıydı hatırlayamadım ama instada cok tarifvardı aklıma yatanı karıp karıstırmıstm.