tarcinkokusu14 Aslanduru bencede şaka mı ? Yani ben 37 yi bile dert etmiyorum sonuçta virüsün savaşması gerek korkulacak bişey yok 39 a yaklaşırsa endişe edin
DenizAlpinAnnesi Aslanduru gayet normal atesi tabiki vücut isisi yükselebilirde inebilirde ama 37,5 e kadar normal bebegin 2 aydan büyükse 2 ay alti ise 37 de ates sayiliyor lakin endise gerektirecek derece 38,5 ve üstü .
Dyglilaa Aslanduru 36.5-37 normal 38 olursa öksürük nefes darlığı olursa hemen doktora götürün. Sanırım virüs ile ilgili ateşini merak edip açtınız postunuzu
Deletedmom136 Normalde kaç derece oluyor ateşi 36.8 normal benim kızım 11 aylık ateşi genelde 36.8-36.9 olur
Deletedmom110 Aslanduru bismillah🤦🏽♀️ Ne demiş ki korkulacak bişey yok 39a yaklaşırsa endişe edin demiş. Cevap olarak pislik mi diyosunuz? Çok acayipsiniz daha neler görücez bakalım.
Sarisin Merhaba annelerimiz 🌸 Postta tartışma içerikli tüm yorumlar uyarı amaçlı silinmiştir. Uyarılar dikkate alınmadığı takdirde maalesef yaptırım uygulamaktayız. Devamının gelmemesini rica eder, keyifli forumlar dilerim 💐