ebrulimebrulim 35 derece ateşi var , huzursuz dün gece çok uyandı veayakların altı bu şekilde . Burun kenarıda kırmızı sivilce tarzı şeyler çıktı bu ne oluyor kızlar yardım 😩
denizalismom ebrulimebrulim el ayak hastalığı. Ama ateş yanlış ölçüyordur . Genelde el ayakta 38 dereceleri buluyor.
mamabear_ ebrulimebrulim birkaç defa 35 çıktıysa ben olsam doktora götürürdüm. Bazen banyodan sonra vs düşük çıkabiliyor