tubii94 Merhaba 3 yaş kızım sadece uykuya dalarken sıçrıyor 2 ay oldu bazen az bazen çok bir iki kere oluyor gece yok veya gündüz sıçrama yok gelişimi iyi gayet neden olur bu
tubii94 tubii94 geniz eti var 1 ay Levmont kullandık bıraktık 3 yaşa girdi bu sıçramalar başladı sonra daha yeni hasta olduk 14 gündür zrytec veriyordum sıçrama yoktu dün gece vermedim ve gene sıçradı etkiler mi bunlarda
amansallagitsin tubii94 ilaçların kullanma talimatlarına bı bakın yan etkilerinde böyle bı durum yaziyor mu
tubii94 amansallagitsin yani aslında 3 yaştan önce de kışın kullandık zrytec 2 ay o zaman böylr bişey yoktu ne zaman 3 yaşla beraber konuşması falan ilerledi sosyalliği arttı böylr oldu Levmont halüsinasyon yapıyor diyenler var ama korkuyla kalkmıyor anlık sıçrıyor uykusuna devam ediyor uyanmıyor yani
amansallagitsin tubii94 annelik iç güdüsu çok önemli yani siz yinede kontrol amaçlı götürün hem içiniz rhatlar hemde stres altında kalmazsınız kim yok brsy nrml dese bile sis yinede bı baktırın