rabiaab iştahım da azaldı, sütüm de gitti, mamaya başladım.. yaşarken çok zor geliyor ama inanın geçiyor.. 4 gün sonra 5 aylık olucaz, ara ara nasıl bakıcam diye hala strese giriyorum ama her bakışını her şeyini öğreniyorsun ve keyifli geçiyor şimdi günler.. gülüşü, agulanması falan o kadar güzel ki 😍