4 ay kaldı neredeyse ben daha Osmanlı gerilemedeyim Türkçede noktalama işaretleri coğrafya bitti mat duruyor yapamıyorum zaten günde 1-2 saat çalışıyorum eşim hiç demiyor çocuğa ben bakayım git çalış diye neymiş de oğlum durmuyormuş onda işten geliyor hayday indirmiş yatana kadar onu oynuyor bende sürekli çocukla ilgileniyorum deli gibi ders çalışma isteğim var her boşlukta çalışmaya çalışıyorum ama yardıma ihtiyacım var bu süre yetmiyor yetişmeyecek diye korkuyorum daha soru çözüm videoları izlenecek vs siz nasıl yapıyorsunuz Allah aşkına