Hellooo herkese selam kızlar 🫶🏼
Bu hafta işe dönüş yaptım ve oryantasyon sürecim olduğu için 8-16 çalışıyorum. Ama 10 gün sonra nöbete geçeceğim.
Neyse konumuz bu değil.
Bacılarım benim ehliyetim var araba kullanmayı da biliyorum. Ama gelgelelim memleketimde bitmek bilmeyen bir alt yapı çalışması olduğu için yollar sürekli kapalı oluyor ve yapılmış olan yerler de leş gibi. Asfalt diye bir şey kalmadı.
Bu sabah yaşadığım şeyi anlatayım. Eşim işe benden önce gittiği için kapıda araba anahtarlıkta anahtarı olmasına rağmen sabah işe giderken otobüs kullandım. Ve yollar çalışma sebebiyle kapalı olduğu için otobüsün güzergahı her gün değişiyor. Otobüse binebilmek için epeyce yürüdüm zaten evime yakın duraktan geçmiyordu yol kapalı olduğu için.
Velhasıl sabah binbir çileyle hastaneye geldim ama geç kaldım tabii ki 🙄
Ve yine iş çıkışı aynı otobüsü kullanmak zorundayım. Evime yakın bir yerde inebilecek miyim, koca bir soru işareti.
Sabah o sinirle eşimin aramasına cevap verince “birkaç hafta dişini sık sana her gün pratik yaptıracağım her gün farklı bir yoldan hastaneye gidip geleceğiz ki yol kapalı olursa panik yapmadan devam edebilesin” dedi ❤️ “bu arabayla trafiğe çık iyice öğren sana güzel bir otomatik araba alalım” dedi.
Lütfen beni motive edin 🥲 ben kendimi gazlıyorum motivasyonum tavan oluyor direksiyona geçince elim ayağım titriyor saçma sapan bir korku kaplıyor içimi 🤦🏻♀️