Omerciginannesi Merhabalar üç gündür çok çok az kahverengi lekelenmem oldu adetim ha başlıyor ha başlayacak derken lekelenmem durdu mevsimsel olarak mı gecikiyorum yoksa yerleşme kanaması yaşıyor olabilirmiyim iki gündür adetimi bekliyorum cevaplarsanız sevinirim
halimepi Omerciginannesi canım test yaptın mı bende adet gördüm 15 gün sonra lekelenme gördüm 3 gün sonra bitti şimdi adetim 10 gün gecikti test yapmadım daha bebeğim daha çok küçük 6 aylık doğumdan sonra hemen düzenli adet görmeye başlamıştım