zehratkn 9 haftalık hamileyim ilk hamileliğimdede ilk 17 hafta hiçbir şey yiyemiştim doğru düzgün mide bulantısı yok ama tiksinme var yiyemiyorum hiçbir şey ilk bebeğim 3200 doğru acaba ilk haftalar beslsyemediğim için mi küçük doğmuştu 😔
defnedilej zehratkn 3200 az bir kilo değil gayet iyi.3375 doğdu bnm kızım.küçük demek için 2.5 kilonun altında olması lazım
gizememre zehratkn hayır öyle şey mi olur o zaman çoğu anne zayıf bebek doğururdu :) ilerleyen aylar çok önemli
beybitolat zehratkn bebeğe kilo aldıran şeyler yiyin. Ceviz,fındık,muz,avokado,kaşar peyniri. Hergün mutlaka tüketin
zehratkn defnedilej anne baba biraz iri olunca öyle beklemiştim acaba beslenemediğim içi mi diye düşündüm
bitboylum zehratkn yoo alakası yok ben 9 ay boyunca kustum 3085 doğdu kızım arkadaşım çok rahat geçirdi her şeyden yediği halde 2600 doğdu bebeği
ay_adengunes zehratkn hiçbir alakası yok bence ben hamileyken herşey yedim iyide beslendim kuruyemiş kırmızı et balık vs. Kızım 36 haftalık 2500 doğdu aniden
arzu38arzu zehratkn benim kızım 2020 gr doğdu ne bulantım ne iştahsızlık hiçbir şeyim yoktu. Ama anne karnında büyümedi 🤷♀️o kilo aldıran besinleri de her gün tükettim neredeyse