Biz 3. Ayından beri aynı rutini uyguluyoruz 19.30 gibi odaya girer pijama giyer mamasını içer 20.10 20.30 arası uykuya geçer. Şuan 8 aylığız fakat bu süre hiç uzamadı. Büyüdükçe kendiliğinden kaydırır saatini dedim ama 19.30 olunca başlıyor huzursuzluğa. Şimdi çalışmaya başlayacağım eve gelişim 18.30 ben bu çocuğu ne zaman göreceğim. İyi mi kötümü bilemedim sizin bebişler kaçta yatıyor