ollaluna7 Geçen sene bebeğim için siveno güneş kremi kullanmıştım memnun da kaldım bu sene losyonunu almayı düşündüm sürümü daha kolay olur diye losyonunu kullanan var mı krem ile koruyuculuğu aynı mı ?