Kızlar oğlum 19 aylık ve yasından sonra cok agresif sinirli bir bebek olmaya başladı ve gittikçe de artıyor. İstediği olmadığında bana ya da yanındakilere zarar veriyor kendisine zarar veriyor ağlıyor. Bana cok bağımlı hep kucağımda olmak ıstiyor ve henüz kelime sayısı da az olduğu için her şeyi ağlayarak yaptırmaya calısıyor. Bu kadarı normal mi bilmiyorum