Benimde 3 ay olacak ve aksam olduğu saatlerde bazi günler aşırı huzursuz oluyor ne yapacağımı şaşırıyorum genelde iyi olmasına rağmen çok yorgun hissettiğim bazen kabullendiğim sürekli değişen ruh halimle sanırım annelik böyle sürecek artık eskiye bakmak kendimi üzmek de istemiyorum bebeğim iyi ki var bu sevgiyi tattirdi kolay olmayacağını biliyordum sürece alışmak ve kabullenmek eskisi kadar hiç birsey tıkır tıkır mükemmel olmak zorunda değil biseyler eksik ama daha büyük mutluluklar beni bekliyor… Mesela önceden bir yere gitmenin bi mutluluğu varsa şuan o paha biçilemez bir mutluluk oluyor çünkü çok iyi geliyor😄.. mesela eşimle baş başa olmak rutin ve alışmışız derken şuan çok daha kıymetli… film keyfi mesela önceden sıkılırdım şuan canımı veririm falan 😅 Hele minnoşum geldi ve sanki ruhumda donup bekleyen bir yerime can geldi gibi, evet pinpirik evet yorgunluk evet özgürlüğe serbest kaygısız zamana özlem cart curt ama şu duyguyu fitrat arıyor olmayınca eksik ve dönük kalıyorsun her kadın anneliğe hep hazırlanıyor Rabbım tüm kadınlara da tattirsin ben kendi kendime biseyler yazdım karaladım teselli ettim kendimi çok şey etmeyin😅