17 aylık bir oğlum var. Yaklaşık 20-25 gün önce hafif nezle gibi bir şey oldu. Burun akıntısı başladı, 1 hafta sürdü. Daha sonra tıkanıklığa çevirdi. Ateş, öksürme, iştahsızlık gibi semptomları olmadığı için doktora götürmedim ancak baktım ki 15 gün oldu uzun sürdüğünü düşündüm ve götürdüm. Zyrect adında oral bir damla verdi. Alerji içinmiş. Bu arada burnunu sürekli serum fizyolojik ile temizliyor, duştan sonra da ıslak burnunu aspiratör ile çekiyordum. Doktor sürekli bunları yapmana gerek yok dedi ama çocuk yemek bile yerken zorlanıyor burnu tıkalı olduğu için, uyurken 50 kere uyanıyor burnu tıkalı olduğu için. Ee bizim gibi büyük insan değil ki sümkürüp atsın. Saçma geldi doktorun söylediği. Zaten günde en fazla 3 kere yapıyorumdur temizlemeyi. Verdiği ilacı 4 gündür kullanıyorum ancak bir düzelme yok. Şuanda aynı anda 3-4 dişi çıkıyor, acaba diş mi yapıyor diye düşündüm ama bu zamana kadar dişten yana çok şükür hiç çekmedik, hiç bir sorunumuz olmadı çok rahat çıktı dişleri. Aktif olarak bebekliğinden beri dışarı çıkan bir çocuk. Çok yağmur yağmadığı sürece hep çıkardım. Alerjik olsa daha önce de olurdu diye düşünüyorum bilmiyorum belki de yanlış düşünüyorum. Başına gelen var mı? 25 gündür çocukta bende perişan olduk. Kbb götürmek istiyorum, götürmeli miyim? Yani yardımcı olunur mu bilmiyorum