patimum uyku eğitimi şart değil ama düzenli rutin şart. İleride çok faydasını görürsün. Her gün aynı saatte aynı şeyleri yapmaya başla. Sabah uyanınca biraz aktivite yapıp karnını doyurup tekrar aktivite yapıp biraz enerjisini atmasını sağlayın. İlla ki biliyor ve yapıyorsunuzdur zaten. Bebekler rutinleri severler. Ben uyku eğitimi almadım, çocuğu yarım saat odada ağlatmak tek başına bırakmak bana delilik geliyor. Eğitim almadım ama o rutini ona ben hazırladım. 5 aylıktı. Gece 1 den önce uyumazdı. İstikrarlı olup 1 haftaya yakın sürekli denemeler yaptım. Hiç pes etmedim. Sonunda artık her gün aynı saatte aynı şeyleri yapınca oda öğrendi. Şuan 17 aylık. Hadi oğlum uyku vakti dediğim zaman üzerini çıkarmaya uğraşıyor daha tam beceremese de uykudan önce banyo olduğunu biliyor ve doğru duşa gidiyor :) havlusunu alıp geliyor falan. Kolaylıklar diliyorum