bsr426_ ben geçen bir bebek görmesine gittim bebek uyuyor. Maşallah diye diye çıktım 😂 eşime diyorum bizim hiç böyle uyudu mu küçükken ben mi hatırlamıyorum 😂 sarılığı olan bebek uyur normalde, uyandırmak için uğraşırsın beslemek için falan. Bizimkinde hiç uyansın diye uğraşmadık, çünkü uyumuyordu. Büyüdükçe de sizin gibi kısa uykular oluyordu. Yaşından sonra rahat ettim ben uyku konusunda. En azından tek uykuya düştükten sonra daha uzun uyur oldu. Çok şükür 😀