Edevlette genelde doğum raporları, izin raporları vs hep yazar. Ben de 17 aralık 2025de doğum yaptım. Yöneticime attım, dilekçe verdim analık iznimin ne zaman biteceğine dair de bilgi ilettim. Şimdi bekliyorum ücreti almayı :) edevletten alabilirsiniz herşeyi.