linosko1 biraz moduma bağlı tabi samimiyet önemli Çağıran kişi kıramayacağım samimi olduğum biriyse zorlarım kendimi gitmek için. Ama ben genelde plansızım dışarı çıkabilen bir insan değilim bebekten önce de öyleydim, bir şey yapılacaksa en azından 1.02 gün önceden bilmem kendimi ona göre hazırlamam gerekiyor.