Oğlum 33 aylık, tuvaletini çok nadir söylüyor yine de denemek için 2 gündür tuvalete götürüyorum çişini biraz yapıyor sonrasında bezliyorum. Yine sabah tuvalete götürecektim yok dedi gitmek istemedi baktım yapmış yine de sonra tuvalete gitmek istedi çok az yaptı. Bazen istiyor bazen istemiyor üşeniyor sanırım bezine yapıyor. Bezini kirlettiğinde hiç rahatsız olmuyor. Öncesinde var demiyor sorduğumda var yok diyor ama hep doğrusunu söylemiyor. Sizce devam etmeli miyim yoksa biraz daha beklemeli miyim ya da ne önerirsiniz