2 aylıkken sağlık ocağı kıyafetiyle ölçtü 5800 gram çıkmıştı .3 aylık hastaneye izlenimize götürdük 5740 çıktı .doktor da 4 aylıkken tekrar bakarız .tartidan tartıya fark eder dedi. 3 ayda 1700 kilo alması normal mi .bana az geldi ilk kızım ilk ay 1200 gram almisti