9 aylık kızm var 3 aylıkken bırakmıştık gaz damlasını ek gıdaya geçince birden tekrar başladı gece yapamayınca uyanıp ağlıyor geri uyuması zor oluyor şimdi 9 aylık oldu gece hala uyanıp ağladığı oluyor yapamayınca napıcam bende bilmiyorum ama bağırsaklarından ses gelmesi normal bizde bile geliyor bazen kızımda sürekli gelirdi