zbal Bebeğim 28 aylık, çalışıyorum şuan halası bakıyor ama 2 ay sonra bakmayı bırakacak. 30 aylıkken kreşe göndermeyi düşünüyorum ama çok kararsızım, deneyimli annelerden görüşlerini bekliyorum 😔
mehmeteray zbal ben oğlum 33 aylıkken kreşe verdim. Çok memnunum. Oğlum kreşi çok seviyor. Olumlu yönde çok etkisini gördüm
vurdumduyarlii 2 bucuk yasında bence gayet güzel bi arkadasım 18 aylıkken verdı bişey olmuyor bira hastalık oluyor ama olmasın dersen bakıcı