lokumtos of bu olay benim belalım ya. Ben evlenmeden önce ailem zaten yazlık yerde yaşadığı için öyle ekstra tatile giden biri değildim, evlendim balayı tatilimin son günü regl oldum neyse zaten bitti bugün tatil dedim ama araba ile dönüş yolum zehir olmuştu. Sonraki iki sene de Malesef hep regl dönemine denk geldi tatillerimiz, ben tampon kullandım. İlk kullanımda benim de çekincelerim vardı ama pratik kullanılamayacak bir şey değil yani kolay kullanımı, ama benim gibi yoğun regl oluyorsanız açıkçası çok sık değiştirmek gerekiyor öyle rahat rahat denize filan girememiştim ben, ama en azından sahilde takılırken ped derdinden kurtarıyor insanı. Yine de denize ya da havuza girmeye cesaret edemiyorum ben. O sıcaklarda iki tatilim gerçekten zehir olmuştu regl yüzünden. Hamile olduğum yaz zaten tatile gitmedik, bebeğim doğduktan sonra da kafaya koydum ne olursa olsun regl tarihin yaklaşırsa tatilden önce geciktirici içeceğim diye, çünkü çocuktan önce hormonlar bozuyor vesaire diye kullanmak istemiyordum. Ama ne hikmetse bebek olduktan sonra da tatillerim hiç regl dönemine denk gelmedi. Yani tamponda kullansanız tatil zehir oluyor, bence doktorunuza da danışarak geciktirici kullanabilirsiniz.