Ikrazumra19 Saricizgilibeyazev ben normal zeytin alip suya koyuyprum tuzunu cikarip ezme yapmadim hic direk cekirdegini çıkarıp verdim
Ikrazumra19 Saricizgilibeyazev ben 6.ayda hep oyle verdim suan 20 aylik hic ezme yapmadim o yuzden birsey diyemiycem ama kendiniz biraz zeyrin yagi koyup robottan cekebilirsiniz hazir ezmelerden daha iyi olur az az yaparsiniz
Mavis123 Aydan beri veriyorum. Marmara Birliğin tuzsuz zeytini kullanıyorum. Doktorumuz içini ver demişti. Derisini verme demişti 8 aylık hala öyle veriyorum.