Arelll
Merhabalar prima nın lastik izlerinden çoğunluk olarak şiyaketçiydi burada. Bez değiştirdim pişik oldu yine prima ya döndük lastik izleriyle yaşamaya devam. Eşim geçen hafta yanlışlıkla külot bez almış 1 haftadır kullanıyoruz lastik izlerimiz yok oldu sızdırma da yok bellere çıkan kakalarda yok tavsiye ederim 🌸