Yagizikom Malum önümüz kurban bayramı. Oğlum 10 aylık olacak ve ilk uzun yolculuğumuzu yapmayı planlıyoruz. Normalde araba yolculuklarında 15-20 dk dan sonra ağlayan bir bebeğim var. Yolumuz normalde 7-8 saat sürüyor ama trafik vs olursa uzayabilir. Siz neler yapıyorsunuz bu süreci sıkıntısız geçirebilmek için? Her türlü önerilerinize açığım 🩵
nesemom Yagizikom ay bizde bayramda tatile daha sonra da memlekete gidelim diyoruz tatiller 3-4 saatlik yollar ama memleket 12 saat sürer nasıl yapmalıyız gece uyuduğu zaman mı çıkmalıyız deneyimli olanlar yardımcı olabilir mi sevdiği oyuncaklar yiyecekler falan ne kadar oyalar acaba
myavocado Yagizikom geçen yaz oğlum 11 ay aylık civarı iken arabayla uzun yolculuk yaptık 8 saat civarı bir yolculuktu. Bizim çok şükür sorunsuz geçti, sevdiği oyuncakları almıştım yanımıza, atıştırmalık sevdiğim meyvelerden filan alırsanız oyalanır,
catsdfvert Yagizikom valla o aylarda uzun yol biraz sabır testi gibi oluyor hele 15 dakika sonra sıkılan bebekse insan daha yola çıkmadan ter basıyor ama yine de doğru planla daha rahat geçiyor bizim en işe yarayan şey gece yola çıkmak olmuştu çocuk normal uyku saatinde olduğu için yolun büyük kısmını uyuyarak geçiriyor gündüz olunca her şeyden sıkılıyorlar çünkü
1312 biz geçen gün memleket den döndük tam 18 saat sürdü yolculuğumuz bende çok endişeliydim ama korktuğum kadar kötü olmadı öncelikle bizi kurtaran şeyler pencereyi iyice görebileceği bi puset aldık baya işe yaradı.bir de cama takılan vakumlu oyuncaklarda hayat kurtardı. eline surekli farklı farklı atıştırmalıklar veriordum oyalanıyordu baya ve iki saatde bir mutlaka mola verip enerjisini atması gerekiyor emekliyorsa uygun yerlerde emeklemesini sağlıyabilirsiniz o molalar sayesinde daha rahat uykuya geçiyordu sevdiği muzikleri kriz anlarında açtık onlarda bir süre sakinleştiriyordu
Yagizikom 1312 harika öneriler ya teşekkür ederim. Oto koltuğu yüksek pencere görüyor. Yolculuğu gece mi yapmak mantıklı sizce? Birde oto koltuğunda mı uyuttunuz siz
Yagizikom myavocado bende meyve ve atıştırmalık almayı düşündüm ama uyku kısmı korkutuyor. Oto koltuğunda mı yatırmıştınız siz
cokbilmismom Yagizikom bizde 8 9 saatlik bir yol yapacagiz iki yaşında bizim ki ama zaptetmek 10 ayliga göre baya zor oluyor. Biz gece çıkmayı düşünüyoruz yani 2 3 gibi hem yollar boş olur trafik olmaz hemde yolculuğun çoğu uykuda geçsin istiyoruz.
1312 Yagizikom inan bence gece yolculuğu hem çocuk için hemde bizler için çok sıkıcıydı üstelik çocuk saatlerce o pusetin içinde uyuyamaz rahat etmez bu sefer uyanıp ağlar biz gündüz çok iyiydik molalarla beraber ama geceyede kaldığımız için çok kötü geçti içinde uyudı fakat uyanıp huzursuzlanıp duruyordu benimde uykum geldiği için çok fazla zorlandım sakinleştirip duruyordum yani kısacası gündüz yolculuğu daha güzeldi bizim için
angelmommy_ Yagizikom gece yapmalısınız biz 10 saatlik yolu aksam üzeri çıkmıstık 10 aylıkken akşam yemegini yedikten hemen sonra uyudu rahat bi yolculuk geçirdik
myavocado Yagizikom evet oto koltuğunda idi hep, açıkçası yolum büyük kısmında da uyumuştu 😅 Ama arabada uyumayı seven bir bebek.
Yagizikom catsdfvert evet istanbul içi bir yere giderken bile pişman oldum ama gece uyuyacağını ümit ederek yola çıkacağız 🥲
1312 1312 gece yolculuğu yapıp arkaya koltuk yatağı alanlar var o şekilde olursa çok mantıklı çocuk istediği pozisyonda uzanıp yatar huzursuzda olmaz eğer o şekilde düşünürseniz eğer sizin için daha iyi olur.