Bebeminnie YankiArin ariel beyazlar için en iyisi bence bir de ben hep 90 derecede yıkarm beyaz iç çamaşırlarI, içine başka renk katmam diğee evde giyilen beyaz ya da carsaf gibi şeyleri 60 derece dışarda giydiklerimizi de 40ta yıkıyorumn
Bebeminnie YankiArin yoo bence iç çamaşırları kaynatmak gerek diye düşünüyorum, annemde hep öyle yapardı bende evleenli 2 yıl oldu yıpranma olmadı kurutma makinesi de kullandığm halde
[silindi] YankiArin siyahlarda pervol cok ıyı kullanıyorum ama dıgerlerıne gelınce bingo güzel acık renk ve beyazlarda kullanıyorum memnunum hıc ama hıc morartmadı