Kizlar bugüne kadar bir kaç doktora gittim ayni doktorlarda kalmadım sağlık ocağı dahil bebeğin baş cevresi güzel diyodu bugün doktora götürdüm bu doktoru zaten sevmiyodum kan tahlili istedi oğlum 9 ay 23 günlük baş cevresi 47 cm bana dediki bas çevresi büyük moralimi bozdu birde kan tahlili istedi demir kullanmiyodum çünkü doktorun verdiğini çocuk kusuyodu bende ocean almistim eczaneci demir ve d vitamini aynı kullanmana gerek.yok dedi bende kullanmamistim doktor çocuğun geri zekalı olur kan tahlillerine bakalım dedi yani moralim çok bozuldu kafası büyük denilince çünkü bugüne kadar hepsi normal diyodu bide esimin tarafınin genelinde başı büyük genetik olabilirmi