Merhaba canım anneler 💜
İlk doğumumu yaptım 3 ay önce fakat bir türlü fırsat bulup spiral olayını halledemedim. Eşimle geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz fakat doktorlar özellikle doğum sonrası geri çekilme yöntemiyle gebe kalma oranını yüzde 40 olarak söylüyorlar ne kadar doğru bilmiyorum tabi. Vajinal spiralin kaydığını ve o spiralle hamile kalanları duymuştum, kola takılan spirali taktırmayı istiyorum fakat onun için de bazı yan etkilet söylüyorlar. Kilo alanlar, düzensiz adet görenler, hiç adet olmayan ya da adeti kesilmeyen anneler duydum. Siz hangi spirali taktırdınız ya da hangisini önerirsiniz?