Kızlar merhaba Sezeryan sonrası 20. Günden itibaren kanamam azalmıştı kahverengi akımtı şeklindeydi ama 34.günden itibaren birden regl olur gibi kanama başladı bu durum normal mi başına böyle bişey gelen var mı
Doktor kontrolüm cumartesi ama stres yaptım bu durumu yaşayanlar bakarsanız sevinirim