annisoldum aynı bizimde 3 kere ayaktan 4 kere elden damar yolu açmaya çalıştıkar 8. De buldular dedim bi süre serum iyi hoş verdiler sonra hop serum gitmiyomus ondanda tekrar elden dene vs derken 11 yerini deldiler yavrumun..öyle üzülüyorum ki evdeki insandan ziyade dışarıdakiler az dikkat etse hiçbir şey olmayacak..
Sizlerede geçmiş olsun umarım bizde hemen iyileşir evimize gideriz..çocuğum iyi olsunda baska bir şey istemiyorum,