yakaignesi son güncellemeyle maalesef ben de forumda sorunlarla karşılaşıyorum.
Örneğin uygulamayı açar açmaz forum sekmesine basıyorum. 20 dokunuşta ancak foruma geçebiliyorum.
Peridede çatır çatır yazıp gönderebiliyorken burada sistem ağır çalışıyor. Sürekli bi ops işler ters gitti. Yenile gibi uyarılar alıyorum.
Reklam çıkacak korkusundan foruma girmek istemiyorum. Bi ara o kadar bunalttı ki en sonunda oyunu indirdim. Sardı da. Oynuyorum. Bu da forumda geçirdiğim süreyi inanılmaz azalttı.
Forum kendine kötülük yapıyor gibi gelmeye başladı