Ya kızlar sinirlerim bozulmaya başladı artık takmayayım düzelir zamanla dedim ama gündüz kundak ve pış pış sesi olmadan hic uyumuyor on dakika bile sürmüyor uykusu. Bu sekilde de 40 dk falan uyuyor. gece de kucağımda yatıyor yani yanimda yatmasını da geçtim kolumun üstünde sarilarak uyuyor yoksa yok on cm uzaklaşsam uyanıyor ne yapıcam ya. Bu Ikinci cocugum rahat olayım zamanla hepsi bitiyor diyordum ama aynı pozisyonda uyumaktan bütün eklemlerim ağrımaya başladı