kabakcekirdegi ilk üç ay yaptıramıyosun dediler bebegin organları gelişmedigi için,sonraki 3 ayda hiç dişim agrımadı bende üstünden durmadım,şimdi son 1 ayım dişim basladı agrımaya şeytanın işi işte,dr haftan uygun degil yaptıramassın dedi yandım yani inşallah dogumda falan agrımaz, kalp atar gibi atıyo bazen apse var herhalde,elmacık kemıklerıme falan vuruyo agrısı baş etmeye calıscam bebek vsr diye baska ilaç içmiyorum yoksa elli kere en yüksek ilaçları içerdim