Bebeğim 4 ay 25 günlük son bir haftadır reflüsü çok arttı mama içtikten saatler sonra bile su ile mama karışık çok kusuyor yatarken öksürüyor yutkunuyor ağlayarak uyanıyor uyku arası beslenmesinde bu yüzden hep uyanıyor daha çok ağlıyor acı çektiği çok belli oluyor ne yapacağımı bilmiyorum emmiyor emmediği için anne sütümde yetmiyor sağsam da asla çıkmıyor nerdeyse… Hipp organik combiotic mama kullanıyoruz ne yapabilirim lütfen yardımcı olun