yenianne999 aldığınız markanın pusetinden bence. Dışarda farklı bebekleri görüyorum resmen pusetlerin dışında gibi duruyorlar, pusetler o kadar küçük ve emanet sizinki öyle mi bilemiyorum. Ben puseti 7 aya kadar aktif kullandım. 9 aya kadarda arabada kullanmaya devam ettim. Etrafı göremediği için sıkılıyor diye oto koltuk aldım yeni yoksa hala sığıyor. 2 aylık bebeğin sığmaması kesinlikle pusetle alakalı