tazeanneyimbennn ben 2 tane çektirdim dişçi fobim var birde asla dişçiye gitmem ne olursa olsun dayanmaya çalışırdım ama bi gğn öyle bi başladı ki korku falan kalmadı, yarısı gömülü kalmış ve çürümüş mecbur çektirdim alt ve üstte çektirdim, alt normaldi ama üst çok garip çıkmıştı yanağımı falan kesiyordu boğaza da yakındı o biraz zorladı ama kurtuldum şimdi diğer üst de aynı ağrıyor dayanabildiğim kadar durcak sonra ona da bay bay 😅 yani çektir kurtul gerçekten hep çekeceğine 1-2 gün çek sonra rahatla