Kızlar 46 gün oldu doğum yapalı bir kaç gündür mide bulantım vardı regl olmuştum ondan kaynaklı sandım afedersiniz bir kaç gündür kötü kokulu akıntım var aşırı rahatsız ediyor artık 2 gündür çok fark ediyorum kokuyu ve sezaryen dikişlerimde baskı ve sızlama var mide bulantısı ula beraber göz kararması baş dönmesi ve ani vücud sıcaklığı oluyor bir kaç dk gelip geçiyor ama mide bulantısı sık olmaya başladı sizce normal midir şuan hastaneye gitme şansım yok sezaryen olan tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ?