5buçuk aylık hamileyim ön dişimde kronik diş iltihabı var. 3 kere devlete farklı doktorlara gittim üçüde hamilesin doğumdan sonra gel dedi. Ama iltihap diş etine taştı sivilce gibi ve durmadan büyüyo çok korkuyorum bebeğim zarar görecek diye napmalıyım😔 özele gidecek durumum yok ama bi şekilde özele gitcen artk sizce özelde tedavi uygulanır mı