Anneler bebeğim sarılıktan bir gece küvözde yattı rh uyuşmazlığına bağlı olabilir dediler çünkü sütüm var allah şükür ve bazen saatlerce emziriyorum. Sizce doymuyor mu hep aranıyor doymadığında mama takviyeside yapıyorum bu durum günde bir kere oluyor sadece nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum