Cuma günü taktıracağım nelere dikkat etmem gerekiyor biraz korkum var bir de iki çeşitmiş arasındaki fark biri hormonlu biri bakırlıymış arkadaşlarımdan hormonlu kilo aldırıyor diye duymuştum daha doğum kilolarımı veremedim bir de emzirirken aldım iyice şişmek istemiyorum kızlar siz ne taktırdınız tecrübeler konuşsunnn