bebeğim 4 aydır falan kabız yani hergün yapıyo ama sert olduğu için kendini çok kasıyo ağlıyo doktora gittim duphalac verdi ama bi işe yaramadı kefir probiyotik yoğurt falan zeytin yağıda işe yaramıyo devam ederse getir gastroenkolojiye yönlendrcem dedi böyle bi durum yasayan varmı bebeğim 17 aylık olmak üzere