Arkadaşlar kızım 4 aylık. 1 aysır sevmediği her şeyde ağlıyor. Hep dik durmak oturmak veya gezmek istiyor. Sadece bazen ana kucağında 10-15 dakika duruyor ağlamadan. Neyse bugün oynaşıyorduk. Eşimde spordaydı o sırada. Diş kaşıyıcıyı tutuyordu. Deli gibi ısırıyordu falan. Sonra diş kaşıyıcı elinden düştü dedim ağlayacak şimdi. Biraz durayım. Belki mızırdanır sadece diye bir 10 saniye bekledim. Çocuk bağırmasın mı! Neng neng diye bağırdı. Yetişkin biri gibi azarladı resmen beni. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Sonra çok korktum valla. Bebek kalkıp konuşmaya başlayacak gibi geldi. Eşim yok diye mi ben bu kadar etkilendim anlamadım. 4 aylık kızından sözlü şiddet gören başka birisi var mı merAk ettim