begonya1 Arkadaşlar mazeret izni alan varmı ücretsiz izin bittiğinde bebeğim 2 yaşında olcak mazeret izni talep edicem vermeme durumları olur mu 3 yaşına kadar kendim bakmak istiyorum
numbkt Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Vermeme durumu olacağını sanmıyorum çok ütopik bir durum yaşanmazsa. Benim bir arkadaşım keyfi bile almıştı ama tabi oraya belli bir sebep yazılıyor
berengunes Geçerli bir sebep sunmanız gerekiyor tek seferde alamıyorsunuz 6/6 ay olmak zorunda. Sağlık bakanlığı biraz zorluyor mesela ben hemşireyim serviste nöbet döndürecek yeterli eleman yoksa asla vermiyorlar