Merhaba arkadaşlar size
Bir şey danışmak istiyorum benim 3 aylık bir bebeğim var emziriyorum Ama 2 haftadır gögüslerim emzirmeye başlar başlamaz hemen bosalıyor eskisi gibi dolu olmıyor sık sıkta emziermeye çalışıyorum Ama olmuyor bu durumu yaşayan varmı yoksa sutummu kesiliyor