7 yıl sonra açılması için de illa bi zorlama bşy gerekir.şiddetli ağrı,ele gelen bi sertlik yoksa,enfeksiyon belirtisi yoksa rahat edebilirsiniz.o dikişler öyle pıt diye açılacak dikişler değil.yine dediğim gibi dikişin adet görmekle bi alakası yok.her gebelik lohusalık farklı .ilkinde adet görüp bunda görmemen panik olacak bi konu değil