Kızlar selam. Bebeğim 13 aylık 8 aylıktan beri emerek uykuya geçiyor kucağımda. Babası uyuttuğunda da kucağında gezerek uyuyor doğduğundan beri, hatta artık çoğu zaman mayışıp dalacağı zaman çok ağlayıp beni istiyor meme istiyor. Şimdi park yatakta yanımda uyuyor. Ama artık ayağını atıp kendini sarkıtmaya başladı odasına büyük montessori yatak alayım oda ayırayım diyorum ama gece de çok uyanıyor memede uyutmak istemiyorum önerileriniz var mı odayı nasıl ayıracam yatağına nasıl alıştıracam ve emmeden nasıl uyuyacak yanına uzanayım uyusun istiyorum ama sanmıyorum bazen kendi yatağımda deniyorum çok kuduruyor oynuyor üstüme çıkıyo